Nem véletlen, hogy sportkocsi-formát kapott a Chevrolet Mi-ray tanulmány, a 100 éves fennállását ünneplő autómárka egy kicsit a fénykorba, az ötvenes évekbe tekint vissza az autóval, amikor minden tanulmány- és show autót a szuperszónikus repülőgépek ihlettek. Ahogy az látszik is, a Mi-ray esetén a lopakodó vadászgépek radarzavaró, szögletes-sarkos formája volt a minta.

Az alumínium vázat borító karosszériát szénszál erősítésű műanyagból készítették, a megfelelő éleket hangulatvilágítás emeli ki. Versenyautókon és Lamborghinin látott módon előre-felfelé nyíló ajtón át lehet megközelíteni az utasteret. Benzin-elektromos hibrid hajtású a jármű, de nem a hagyományos módon valósították meg a hajtást.

A külső stílusában készült a szigorúan kétszemélyes utastér A külső stílusában készült a szigorúan kétszemélyes utastér

Az első kerekeket egy-egy 20,4 lóerő teljesítményű elektromotor hajtja, ezek teljesítménye bőven elegendő a városi bumlizáshoz. Ha azonban arról van szó, hogy meg kell mutatni a havernak az autó tudását, akkor bejön a képbe az ülések mögé épített, 1,5 literes, turbófeltöltős benzinmotor. Ez dupla kuplungos váltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket. Amikor a sofőr padlógázt ad, mindhárom motor egyszerre dolgozik. Sajnos se a váltóról, se a motorról nem árult el részletes adatokat a sajtóközlemény, márpedig ezeknek van a legnagyobb esélye a sorozatgyártásra.

LED-es hangulatvilágítás emeli ki az amúgy is hangsúlyos éleket LED-es hangulatvilágítás emeli ki az amúgy is hangsúlyos éleket