Nem egyszerűen csak az ajtók számát csökkentették a Range Rover SV Coupé megalkotásakor, a motorháztető és a csomagtérajtó alsó felének kivételével az összes külső karosszériaelem eltérő az ötajtóstól.

A rövid Range Rover tengelytávolságát megtartották, de 8 mm-rel csökkentették a hasmagasságot, a tető jobban lejt, az ajtók hosszabbak. Alumíniumból készült keret fogja közre a hűtőrácsot, az első sárvédők szellőzőnyílásait is lecserélték annak érdekében, hogy sallangmentes legyen a kupé megjelenése. 23 colos felnikkel rendelkezik a kézzel épített autó, hogy a komfort ne romoljon, áthangolták a légrugózás vezérlését.

Az utastér előrejelzi az ötajtós Range Rover változását, hiszen itt is megjelenik a Velarban debütált érintőképernyős középkonzol, ezen kívül olyan finomságokkal szolgál a kupé, mint az alumíniumtömbből esztergált betétek, vagy az eltérő színű első-hátsó bőr kárpitozás. Szigorúan négyszemélyes az utastér kialakítása, a középkonzol egészen a hátsó támláig nyúlik.

A valaha készített leggyorsabb Range Rover az SV Coupé, az 5,0 literes kompresszoros V8-as 565 LE/700 Nm teljesítménnyel kerül a motortérbe, ez 5,3 másodperces 0-100 km/h gyorsulást és 266 km/h végsebességet tesz elérhetővé. A 240 000 fontos alapáron felül még további 48 000 fontot lehet költeni extrákra, és ezen felül még egyedi igényeket is ki tudnak elégíteni, hiszen minden példányt a Special Vehicle Operations részleg műhelyében szerelnek össze kézi munkával. Például alaphelyzetben 100-féle fényezés közül lehet választani, de minta alapján egyedi színeket is megvalósít a gyár.