Független, decentralizált autóipari tervezőirodaként határozza meg magát a brit Forge Design, akik meg akarják építeni a Competizione Ventidue (22) elnevezésű szuperautót. Anno 1961-ben a Ferrari a 250 SWB alapján készítette el a Competizione 61 elnevezésű autót megerősített vázzal, könnyített, mindössze 1,1 mm vastag alumíniumlemezből formált karosszériával és 300 lóerős teljesítménnyel. A szakmában csak SEFAC Hot Rod-ként ismert autó rögtön megnyerte a kategóriáját LeMans-ban és a RAC Tourist Trophy-n is győzött.

Ezt az autót akarja újraépíteni most a Forge Design, felhasználva mindazt a fejlődést, amit az elmúlt 61 év alatt produkált az autóipar. A vázat alumínium-karbon keverékéből akarják előállítani, a karosszériának szintén karbon lesz az anyaga, és elöl-hátul független felfüggesztéseket használnak AP Racing fékekkel. A LED-es technológia jóvoltából minden világítási funkciót a kerek fényszórókban helyeznek el, így szabadon maradhat a hűtőrács, hátul a szélvédőben lévő pótféklámpa egyben az utastér-szellőzést garantáló nyílás is. Érdekes módon nem új erőforrást választottak az autóhoz, hanem a korabeli Colombo V12-est képzelik a hosszú orrba, a teljesen újraépített erőforrás 3,0 literes lökettérfogató lesz és hidrogén-üzemre állítják át, hogy így garantálják a használhatóságot az elektromos korban is. Az eredeti Campagnolo felnik megjelenésével, de nagyobb átmérővel rendelkező magnézium felniket kap az autó. A vételár nem ismert, ahogy az sem, mikor lehet valóság a Competizione Ventidue.