A gyári modellfrissítéssel párhuzamosan nagyobb lett az Alpina B6 Gran Coupe orrát díszítő vesék mérete, és a fényszórók is teljesen LED-es technikára váltottak, egyébként ugyanazokat a légterelőket és az extra karaktervonalakkal megáldott motorháztetőt kapja, mint korábban is.

Igazán nagy előrelépés a technika terén történt, a 4,4 literes V8-as biturbó erőforrás teljesítményét a korábbi 540 lóerőről 600 lóerőre növelték, a maximális nyomaték immár 799 Nm. Ezek az értékek önmagukban is jobbak, mint amit az M6 Gran Coupe kínál (560 LE/680 Nm), ráadásul az Alpina B6 Gran Coupé esetén összkerékhajtás is van a fedélzeten, ami sokkal jobb hatásfokkal tudja átadni a teljesítményt az aszfaltra.

A gyakorlatban fél másodperccel hamarabb éri el a 96 km/órás tempót, mint a „hétköznapi” M6-os, és még a Competition csomaggal szerelt példányra is ráver 4 tizedet – a 3,6 másodperces sprint abszolút értelemben is lélegzetelállító. Itt is van elektronikus végsebesség-korlátozás, csak nem 250 km/h-nál, hanem 200 mérföld, azaz 322 km/órás tempónál. A felfrissített Alpina B6 Gran Coupe ára még nem ismert, forgalmazása márciusban indul.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!