Méretben valahol a márka két legnépszerűbb személyautója, a 3-as és az 5-ös között helyezkedik majd el a BMW i4-es Gran Coupé, amelyet kezdettől fogva akkumulátoros-elektromos autónak terveztek. Az ötödik generációs eDrive hajtást kapja majd, amely először a jövőre érkező iX3-as szabadidő-autóban jut majd szerephez, az i4-et követően pedig az iNext is megkapja majd.

A két villanymotor 530 lóerős rendszerteljesítménye a biturbó V8-assal modellek szintjét jelenti, ehhez pedig olyan akkumulátor csatlakozik majd, amely 600 km-es elméleti hatótávolságot biztosít egy feltöltéssel. Különösen lapos a telep, amely 550 kg-ot nyom és 80 kWh a hasznos kapacitása, és legfeljebb 150 kW teljesítménnyel lehet tölteni. A 0-100 km/óra gyorsulásnak 4,0 másodpercet neveztek meg, és 200 km/óra feletti csúcssebességet ígérnek – ez utóbbi érték csak a Németországban közlekedőknek lehet fontos.