Augusztusban jelentették be, hogy a Vesta gyártásának elvitelével feladat nélkül maradt izsnyevszki Lada-gyárnak az akkumulátoros-elektromos Largus-szal adnak mentőövet, most pedig azt jelentették be, hogy megkezdik a prototípusok közúti tesztelését. Az autógázas változat számára módosított karosszériát veszik alapul, a lítium-ion akkumulátort a gáztartály helyére építik be, kapacitást nem árultak el, csak annyit, hogy az engedékenyebb NEDC-szabvány szerint 400 km-es lesz a hatótávolság. Az első kerekeket 150 lóerős csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, a 0-100 km/óra gyorsulás 10 másodpercig tart, a végsebesség elektronikusan korlátozott 145 km/óra. Az autó csak 5 üléses változatban készül, de az akkumulátor miatt mindössze 430 kg a terhelhetőség, ami leginkább a tervezett teherautó változatnál jelent hátrányt a benzines modellhez képest. A személyautók sorozatgyártását már 2023 végén el akarják kezdeni, a teherautót 2024-re ígérik; egyelőre még folyik a villanyautó-beszállítók gyárainak Izsnyevszkbe telepítése.