Már 2017 nyarán értékesítette az összes Regerát a svéd Koenigsegg, azóta is folyamatosan a megrendelések teljesítésén dolgoznak. Az egyik ügyfél például csupasz karbon megjelenést kért, amelyet új módon teljesítettek. Először is különösen gondosan illesztették egymásra a műanyag-réteget, hogy az autoklávban sütést követően megfelelően illeszkedjenek egymáshoz a karbonszálak.

Ez után pedig nem egyszerűen lespórolták a festéket, hanem kézzel egészen a karbonrétegig csiszolták le az egyes elemeket, mielőtt színtelen lakkal lefújták volna őket. A Koenigsegg Naked Carbon névre hallgató munka nagy odafigyelést kíván, mert ha kicsit túl sokat csiszolnak le, akkor új elemet kell készíteni. Nemcsak láthatóak, de kézzel érezhetőek is a karbonszálak a felületen. Karcoknak és kisebb ütéseknek a hagyományos műanyagnál jobban ellenáll a karbon, de esetleges karambolos sérülést követően drágább lesz a javítás. A fényezés elhagyása és a felesleges külső réteg lecsiszolása egyébként 20 kg-mal csökkenti a Koenigsegg Regera tömegét.