Mivel az újautó-ellátás akadozik, sokan inkább megtartják meglévő autójukat. Ehhez nyújt segítséget most a Toyota által életre hívott szolgáltatás, amelyen Japánban Kinto néven vezettek be. Ennek keretében újra gyári állapotúra hozzák az ügyfél autóját, tehát kijavítják a karosszéria esetleges sérüléseit, kicserélik a szakadt kárpitokat és belső burkolatokat, és lehetőség van arra is, hogy a vezetőtámogató-rendszer csomagot frissítsék, vagy épp utólag láblendítős csomagtér-nyitást építsenek be. Egyelőre a szolgáltatás felfuttatásának fázisában vagyunk, ha Japán-szerte beindul az üzlet, akkor majd egyedi kialakítás megvalósítását is vállalják majd a Kinto műhelyekben.

Nagy-Britanniában is tervezik a szolgáltatás bevezetését, a Burnastone városában található autógyár egy csarnokában végeznék az autók helyreállítását. Itt elsősorban a részletre vásárolt és visszaadott autókkal akarnak foglalkozni, amelyeket új állapotúra hozva újra piacra dobnának, és a tervek szerint gyári támogatást (assistance-szolgáltatás) is adnának hozzájuk, hogy az autókat tovább a márkaszervizekhez kössék. A Toyota brit forgalmazója szerint ezzel a módszerrel akár 10 éves koráig is ki lehet tolni azt az időtartamot, amíg az autókhoz megéri a gyári támogatás nyújtása, ami nagyjából duplája a jelenlegi átlagnak.
A Kinto szolgáltatás egyébként felértékelődik a villanyautóknál, amelyeknél az akkumulátor-csere is része lehet a gyári technológiájú helyreállításnak.