Noha még várni kell egy keveset a Porsche első, akkumulátoros-elektromos autójára, a Taycan kapcsán egyre többet tudunk. Például hogy a benzinmotoros autóknál megszokott neveket kapják a felszereltségek, tehát az alapkivitel mellett 4S illetve Turbo lesz választható; az Egyesült Államokban az alapváltozat 90 ezer dollárba, a 4S 100 000 dollárba kerül, míg a Turboért extrák nélkül 130 000 dollárt kell majd fizetni.

Klaus Zellmer, a Porsche észak-amerikai ügyvezetője elárulta, hogy ha minden előrendelésből tényleges vásárlás lesz, akkor már most értékesítették az első év termelését. A 2500 dolláros foglalót letevő emberek több mint fele korábban nem birtokolt Porschét, és noha eredetileg úgy számoltak, hogy a német prémiumgyártóktól fognak hódítani, a legtöbben Tesla-tulajdonosok – az nem derül ki a felmérésből, hogy váltani akarnak, vagy csak egy második villanyautót akarnak a meglévő mellé. Zellmer egyébként nem aggódik azon, hogy az Audi e-tron GT veszélyeztetné a Taycan piaci pozícióját, azonos a padlólemez és a technika, de a Porsche egyedi, a márkára jellemző hangolást kap.