Az eleve formabontó megjelenést nem nagyon bolygatták meg, épp csak az immár funkció nélküli hűtőrácsot tüntették el a Kona elejéről a Hyundai formatervezői, amikor elkészítették az akkumulátoros-elektromos változatot. Nem látszik, de a hossz 15, a szélesség 20 mm-rel nagyobb a benzin/dízelmotoros változathoz képest, az egyedi 17 colos felnik viszont feltűnőek.

A belsőnél a fekete hangulatot favorizálják, ez kérhető szövet, szövet/bőr és bőrkárpittal, a szürke-kék belsőnél szövet/bőr és bőrkárpit van. Váltó híján csak egy elektromos kapcsoló került az ülések közé, a középkonzol alatt extra tárolóhelyet tudtak kialakítani. A teljesen digitális műszeregység mellett fel-a-fejjel kijelző is tájékoztathat. Elektromosan állíthatóak az első ülések, amelyek fűthetőek és szellőztethetőek is. A csomagtér mérete 332 liter, a padló alatt további 41 liter tér van, de azt a töltőkábelek szállítására ajánlják.

Rögtön kezdettől fogva kétféle elektromos hajtással lesz választható a Hyundai Kona Electric, az alapváltozat 135 LE//395 Nm teljesítményű villanymotort ad, az akkumulátor 39,2 kWh kapacitású, ami a WLTP ciklus szerint 300 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. A csúcsváltozatban 204 LE/395 Nm teljesítményű a villanymotor, a 64 kWh kapacitású teleppel a WLTP-mérés szerint 470 km az elérhető hatótávolság. A fedélzeti töltő mindkét esetben 7,2 kW teljesítményű, ipari árammal az alapmodellnél 6 óra 10 perc, a csúcsmodellnél 9 óra 40 perces töltési időt ígérnek teljesen lemerült telepnél.