Bárki, aki legalább egy Michelin márkájú abroncsot vásárol, 2 éven keresztül élhet az „igazi útitársnak” tekinthető Michelin OnWay ajánlatával, amely három ingyenes szolgáltatást kínál:
– abroncssérülés garancia defekt miatti, lopás vagy vandalizmusból származó károkért (javítás vagy kártérítés a kopás függvényében),
– abroncs assistance (abroncsjavítás kevesebb, mint egy órán belül) a hét minden napján és a nap 24 órájában. Bárhol legyen Európában, 1 órán belül az autóvezető segítségére sietnek. 2 megoldás lehetséges: ha a pótkerék jó állapotban van, ingyenes cserére kerül sor. Ha nincs, vagy ha rossz állapotban van a pótkerék, akkor ingyen a legközelebbi szervízbe vontatják az autót. Amennyiben ünnepnapon vagy vasárnap történik meg a baj, Michelin szálláshelyet keres a vezetőnek és utasainak és fejenként 100 euroért biztosítja a szállást. Ha az illető a lakhelyéhez közel van és szívesebben menne haza, Michelin magára vállalja a hazaszállítást. Az ügyfél eldöntheti, melyik megoldást választja inkább.
– SOS Direction szolgáltatás (segítségnyújtás az útvonaltervezésben, szálloda és étterem keresésben). A „contact center” szolgáltatást mindenki igénybe veheti, akár tagjai a Michelin OnWay szolgáltatásnak, akár nem. Választ kapnak az abroncsokkal, Michelin-el kapcsolatos kérdéseikre, és észrevételeiket megoszthatják a Michelin OnWay munkatársaival.

A „contact center” közvetlen kapcsolatot biztosít a fogyasztók és a Michelin márka között. Azonban a 3 ingyenes szolgáltatás igénybevételéhez szükséges, hogy az illető a Michelin OnWay tagja legyen.