A márka ugyancsak kiváló eredményeket ért el a piaci részesedés tekintetében. Az 1,9 százalékos eredmény 10 százalékos javulást jelent 2007-hez képest.

A Mazda az év első tíz hónapjában számottevően emelte eladásait, így az előző évhez képest húsz nemzeti piacon (ld. alábbi táblázat) sikerült növekedést elérnie; ebből hat ország minden idők legkiválóbb teljesítményét nyújtotta. Oroszországban minden eddiginél nagyobb számú autót (73 700 db) adott el a tavalyi naptári évben a Mazda, 47 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Portugáliában ugyancsak rekordot ért el a márka: az 5100 darabos értékesítés 2 százalékos növekedésnek felel meg. Minden eddiginél jobb eredményekkel zárta az évet a Mazda Magyarországon, ahol 29 százalékos növekedéssel 3600 autó talált gazdára. A horvát (3100 db autó, +17%), szlovén (1600 db autó, +50%) és fehérorosz (1500 db autó, +138%) piacokon ugyancsak hasonló eredményekről számolhattak be a kereskedők.