A félpályás terelés kiépítésével május 2-án kezdődött a társaság idei felújítási programjának legjelentősebb felvonása, ennek során a kivitelezők az M1-es Budapest felé vezető oldalán 15 kilométer hoszszon újítják fel a burkolatot. A munkálatok július végéig tartanak, majd a Formula–1 Magyar Nagydíjat követően a másik oldalon folytatódnak, és várhatóan októberben fejeződnek be. A beruházás nettó értéke mintegy 1,3 milliárd forint, a kivitelező a Viadom Zrt.–Betonút Zrt. alkotta konzorcium. Költség- és anyagmegtakarítást jelent a korábbi aszfaltréteg felhasználása.
Az előbbivel egy időben kezdődött az M3-as káli szakaszának burkolatfelújítása is a Budapest felé vezető bal pálya két szakaszán. A nettó 218 millióba kerülő munkálatokat az Egút Egri Útépítő Zrt. várhatóan június 14-én fejezi be. Ugyanez a társaság a kivitelezője az M3-as és az M30-as autópálya – balesetveszélyt jelentő – vízmegállásos szakaszait megszüntető, 36 millió forint értékű átépítésnek. Az idén is folytatódik az ÁAK Zrt. hídfelújítási programja.