A 400 CDI legnagyobb teljesítményét 315 lóerőre, nyomatékmaximumát pedig 730 newtonméterre tornázták fel, míg a 320 CDI csúcsverziója immár 286 lóerővel és 630 newtonméterrel rendelkezik. A nagyobbik, V8-as „mozdonymotor” erőnövekedése a Piezo-technikának, továbbá az új turbófeltöltőnek és a finomított hűtésrendszernek, míg a kisebbik gázolajosé a három turbófeltöltőnek köszönhető. A 400 CDI a Vision SL-ben is megjelenik majd, azt 5,8 másodperc alatt lövi ki álló helyzetből 100 km/órás sebességre. A triturbós dízellel többek között az SLK-ban találkozhatunk, melyet 5,3 másodperc alatt gyorsít 100-ra, s 250 km/órás, elektronikusan határolt végsebességhez és 7,5 l/100 kilométeres átlagfogyasztáshoz segíti