A világpiacon az Infiniti márka forgalmazza Q50 néven a Japánban Nissan Skyline néven árult szedánt, ennek készítették el most a forró változatát. Nem kellett nagyon sokat módosítani a konstrukción, hiszen eddig is elérhető volt a 3,0 literes V6-os biturbó a típushoz, épp csak minden tekintetben fokozták a tudást – ahogy a Z Nismo esetén.

A karosszériára szerelt új, piros peremű légterelőket a versenysport-tapasztalatok alapján alakították ki, és a felfüggesztés (rugók, lengéscsillapítók és stabilizátorok) áthangolásánál is a versenymérnökök segítettek, a 19 colos Enkei felnikre 20 mm-rel szélesebb futófelületű, jól tapadó abroncsokat szerelnek. A 3,0 literes V6-os biturbó teljesítményét 420 LE/550 Nm-re növelték, alapesetben nincs változás, de Sport és Sport+ üzemmódban már Nismo-program szerint kapcsol a 7 fokozatú automatikus váltó, magasabb fordulaton tartva az erőforrást.

Különösen magas hőmérsékletet elviselő fékbetéteket használnak, a blokkolásgátlót áthangolták, hogy kihasználják a jobban tapadó abroncsok tudását, ugyanez elmondható a menetstabilizálóról is. Meglepő módját választották a karosszéria merevítésének, a GT-R Nismo-nál használt ragasztóval rögzítik az első-hátsó szélvédőt, ami extra tömeg nélkül javítja a karosszéria csavarodási merevéségét. Mindössze 1000 Nissan Skyline Nismo-t készítenek, ezek közül 60 darab lesz a Limited változat, amelyet a Skyline GT 60. évfordulójára készítenek, ennél egyedi Recaro kagylóüléseket és hátsó üléspadot, valamint karbon díszbetéteket használnak.