Egyre sikeresebb a BMW Premium Selection program is, amelyben kiváló minőségű, alig használt BMW-ket kínál a márka már kilenc márkakereskedése. Míg 2007-ben 363 ilyen autót adtak el, tavaly 40%-kal többet, 507-et. Így, a többségében a BMW csoport müncheni szolgálati flottájából kikerülő autókkal együtt, a BMW Magyarország 2008-ban majdnem 13%-kal növelte eladásait a személyautók terén, az előző évhez képest. 
A magyar leányvállalat kiváló eredményében szerepet játszottak az új modellbevezetések: idén mutatkozott be a vadonatúj kategóriát képviselő X6, a megújult 3-as sorozat, valamint megérkezett a zászlóshajó új 7-es BMW is. A piaci helyzet ellenére a cég folyamatosan fejleszti márkakereskedői hálózatát és rendszereit is. 2008-ban Nyíregyházán megnyílt a debreceni kereskedő által épített új márkakereskedés és szerviz, a budapesti Wallis Motor Pest pedig elnyerte a BMW QMA (Quality im Autohaus) minősítését. A központi rendszerek átvétele és a márkakereskedések munkatársainak tréningjei továbbra is folyamatosak.

A márkakereskedések szervizforgalmában is erős növekedés volt tapasztalható:  az alkatrészek értékesítése összesen 23%-kal növekedett 2007-hez képest, ebből a szervizalkatrészek 16%-kal, a járműtartozékok (pl. csomagtartók, kerekek) 63%-kal, míg a lifestyle termékek 37%-kal nőttek. A szervizforgalom növekedésével párhuzamosan csökkent a járművek szervízben töltött időszükséglete, hiszen tavaly az összes BMW márkakereskedésben telepítették azt az új diagnosztikai műhelyberendezést, amely gyorsabb és még pontosabb hibafeltárást tesz lehetővé.