A cég mérnökei a H 2 ICE fantázianevű kompakt egyterű orrába 2,3 literes, négyhengeres, az alternatív üzemanyaggal maximálisan 110 lóerős teljesítmény leadására képes erőforrást építettek. A cseppfolyós hidrogént három külön, összesen 119 liter térfogatú tartályban, 350 báros nyomás alatt tárolja a jármű, az égésterébe azonban már csupán 5,5 barral jut be a nemesgáz. A C-Max H 2 ICE hatótávolsága 200 km. A menetteljesítményeiről sajnos nem nyilatkoztak a gyár képviselői, ugyanakkor pedzegették egy, a mai benzines motorokkal egyenértékű erő leadására képes turbófeltöltős hidrogénmotor lehetőségét. A hidrogén felhasználására egyéb módozatokkal is próbálkozik a Ford, a legígéretesebbek az üzemanyagcellás elektromotoros kísérletek. Szakemberek szerint ez utóbbiaké a jövő, de hidrogént ezen megoldás is igényel, az üzemanyagcellák hajtóanyagaként.