A prémiummárka töretlen magyarországi sikerét jelzi, hogy évről évre többen választják a négykarikás modelleket. Ebből a szempontból az idei esztendő az átlagosnál is eredményesebb, hiszen az első 11 hónapban 1549 Audit szállított ki a márkaképviselet, szemben a tavalyi 1416 darabbal. Az egyik slágermodell az Audi A3-as, ebből 445-öt szállítottak ki november közepéig, míg az A6-os továbbra is piacvezető 29 százalékos részesedéssel, 9 százalékkal megelőzve a második helyezett konkurens márkát. A szabadidőautók szegmensében ugyancsak tarol az Audi Q7, eddig 173-at szállítottak ki az ügyfelekhez. A jelek szerint a magyar vásárlók tartósan elkötelezték magukat a bajor márka iránt, különösen a dízelhajtást forradalmasító TDI-motorok iránt nő a kereslet. A márka presztizsére jellemző, hogy az eddig értékesített 15 ezer Audi 48 százaléka A4-es volt, ezt követi 24 százalékkal az A3-as, sőt még a kategóriavezető A6-os részesedése is elérte a 20 százalékot.