Amíg itt Európában még várunk a Volkswagen Tiguan modellfrissítés bejelentésére, Kínában már megkezdték az autók kiszállítását az ügyfeleknek. Arrafelé csak az L karosszériával és PHEV, azaz plug-in hibrid hajtással kínálják a típust, eltérőek a lökhárítók, a hűtőrács egyik felén a PHEV logó látható, a másikon oldal rejti az elektromos töltőcsatlakozót. Új generációs érintőképernyős fejegység kerül a műszerfalra 8 colos képátlóval, alapfelszerelés a vetített műszeregység, alapáron kapja a kínai modell a parkolósegédet. Nem változik a hajtáslánc, a Távol-Keleten a frissítés előtt is elérhető volt az 1,4 literes benzinmotort használó, 210 lóerő és 400 Nm rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtás, az elektromos hatótávolság 52 km, a 0-100 km/óra gyorsulás 8,1 másodpercig tart és 1,9 l/100 km a szabványos benzinfogyasztás.