A lap szerint azért 3–K a program neve, mert a wolfsburgi cég háromezer euróban határozta meg egy autó gyártási költségét. Miután Nyugat-Európában a kiskereskedelmi ár általában a gyártási költség 2,5-szerese, a kocsi belépő ára várhatóan 7,5 ezer euró lehet. Ha a Volkswagen csoport igazgatótanácsa támogatja a programot, a 3–K Kínában mutatkozik be 2008-ban.

Az egyéb potenciális piacok között van Brazília, India, Malajzia és Mexikó. Az autóipari szaklap értesülése szerint az új Volkswagen a Logannál valamivel nagyobb, négyajtós, nagy csomagtartóval ellátott szedán lesz. A fejlődő országokban ugyanis az első (új) autójukat megvásárlók inkább az ilyen kocsikat keresik, mint a nyugaton divatos kifinomult miniket. Arndt Ellinghorst, a frankfurti elemzőcég, a Dresdner Kleinwort Wasserstein vezetője ugyanakkor rámutat: bár a Logan középtávon akár 10-15 százalékkal is bővítheti a Renault bevételeit, a profitot csak 3 százalékkal növelheti az olcsó modellcsalád.

A Renault/Dacia Logan értékesítése egyébként épp mostanság kezdődik Nyugat-Európában, ahol a Renault az idén 15 ezer darab eladását tervezi a Romániában készülő kocsiból. A Renault a Pitestiben gyártott járműveket a Dunán szállítja majd Németországba, a Bulgária–Románia–Szerbia háromszögben ugyanis gyakori, hogy a kamionokon, illetve a vasúti szerelvényeken szállított új autóknak nyoma vész – tudósít a Financial Times Deutschland német üzleti-gazdasági napilap. A 200 járművet befogadó uszályok ugyan a nyolc autót szállító kamionoknál huszonnégy órával tovább, öt napig utaznak majd, ám a fuvar is kevesebbe kerül. A vasúti szállításhoz képest még időveszteség sincsen, hiszen az utat igencsak megnyújtja, hogy a szerelvények négy állami vasúttársaság „kezén” is átmennek.