Mindhárom nagyteljesítményű autó az AMG PERFORMANCE STUDIO műve – ugyanazoké a szakembereké, akiknek az Official F1™ Safety Car és az Official F1™ Medical Car kifejlesztése, építése és alkalmazása köszönhető.

Az SL 65 AMG Black Series első pillantásra elárulja, hogy az autósport technikájának átültetése a sorozatgyártásba elválaszthatatlan a Mercedes-AMG filozófiájától. 493 kW/670 lóerős csúcsteljesítményével és 1000 newtonméteres nyomatékával extraklasszist képvisel a kétajtós kocsi: 3,8 másodperc alatt gyorsul százra, maximális sebessége 320 km/óra (elektronikusan korlátozva). Az ötfokozatú, négy menetprogramos AMG SPEEDSHIFT PLUS automata gázfröccsöt is ad.

Az ML 63 AMG-n alapuló különkiadással az első erőterepjáró, az ML 55 AMG előtt tiszteleg gyártója. Az M-osztály 1999-ben bemutatott kategóriateremtő csúcsmodelljét 5,5 literes, V8-as AMG motor hajtotta (255 kW/347 LE). Az ML 63 AMG „10th Anniversary“ modellnek már a külleme is megkapó: erődómok a géptetőn, Himalája-szürke hűtőmaszk és alsó védőlemez, ugyanilyen színű, fényesre esztergált AMG könnyűfém-kerekek, sötétített bi-xenon fényszóró kanyarvilágítással – a hab a tortán pedig a 6,3 literes, V8-as  AMG motor (375 kW/ 510 LE).

Az egyedi kívánságok teljesítésére szakosodott AMG PERFORMANCE STUDIO műve az ML 63 AMG „Performance Studio“. Fényesre esztergált és a kocsi színére festett 21 colos kerekek képeznek kontrasztot a „Peridot-barna metál“ fényezéssel. A fekete motívumokkal díszített porcelánszínű teljes bőrkárpit éppoly exkluzív, mint a teljesen bőrrel bevont műszerfal, középkonzol és ajtókárpit. Fekete Alcantara tetőkárpit és fekete zongoralakktól csillogó faberakás teszi teljessé a berendezést.