A 911 Targa 4 (239 kW/325 LE) és a 911 Targa 4S (261 kW/355 LE) kiállításával a Porsche a tizenegyes modellsorozat két új változatát mutatja be, amelyek elsőként kerülnek a kínálatba kizárólag állandó összkerékhajtással, és a hátsó részen 44 milliméterrel kiszélesített karosszériával. Elődjükhöz (a 966-os típushoz) hasonlóan az elegáns sportkocsik nagy üvegtetővel és felnyitható hátsó szélvédővel vannak felszerelve.

A 911 GT3 RS modellt már a Targa 4 előtt, októberben bevezetik az európai piacra. A GT3 e szilajabb változata különösen alkalmas a zártpályás versenyeken való részvételre és nagy teljesítő képességével, valamint az igazi versenyautók által nyújtott „szűretlen” vezetési élménnyel tűnik ki. Az RS rendkívül „fordulatszámkedvelő” motorja a 3,6 literes összlökettérfogatból 305 kW (415 LE) teljesítményt hoz ki 7600 percenkénti fordulatszámon. A maximális fordulatszám 8400.

A nagyközönség előtti premierjét szintén Párizsban ünneplő Boxster és Boxster S modellek megnövelt teljesítménnyel és nyomatékkal vágnak neki a 2006. augusztus 1-jén kezdődő új modellévnek. A Boxster 2,7 literes motorjának teljesítménye 245 LE (180 kW), ami öt lóerős teljesítménytöbbletet jelent. Maximális nyomatéka 273 Nm-re nőtt, ami 4600 percenkénti fordulatszámtól áll rendelkezésre. Ezzel egyidejűleg az üzemanyagfogyasztás 0,3 literrel, 9,3 l/100 km-re csökkent. A Boxster S 3,2-ről 3,4 literesre megnövelt motorjának teljesítménye 295 LE (217 kW), amelyet 6250 percenkénti fordulatszámon ér el. Ez 15 lóerővel több az elődmodell teljesítményénél. A 3,4 literes motor legnagyobb nyomatéka 340 Newtonméter.

Az új Cayman modell idén nyáron került piacra. A Boxster-sorozaton alapuló kétüléses sportcoupét 2,7 literes, 245 LE (180 kW) teljesítményű hathengeres boxermotor hajtja. A piacon 2005 őszén sikerrel bevezetett Cayman S modellt követően a Cayman teljessé teszi a Porsche-sportkocsik modellkínálatát.