A lap információi szerint a T5 mikrobusz gyártását már a következő hetekben Hannoverbe telepítik át, ahol e nélkül jelentős elbocsátásokra lenne szükség. A tervek között szerepel egy az amerikai piacra szánt egyterű is, amelyet szintén Hannoverben gyártanának. Az egyterű vagy az európai piacon értékesített Sharan továbbfejlesztett változata lenne, vagy egy a DaimlerChryslerrel (DC) közösen kifejlesztett modell. A VW és a DC közötti együttműködés nem új keletű, a VW LT kisha-szonjárműve például a Mercedes Sprinter alapján épül. A DC viszont VW-dízelmotorokat épít be egyes modelljeibe. Nem ilyen békés az együttélés a dél-amerikai nehézhaszonjármű-piacon, ahol a legfrissebb adatok szerint a VW megelőzte a DC-t. Míg a hannoveriek a január–májusi időszakban 10 625 járművet adtak el, és ezzel 32 százalékos szeletet hasítottak ki a piacból, a DC-nek csak 30 százalékra futotta.