Több, mint 5500-an jelentkeztek a 69 Camaro dragsterre

2016. február 3. (szerda)

A Chevrolet Camaro COPO gyorsulási versenyautóra a vártnál is nagyobb érdeklődés volt – de nem tervezik a jövőben sem, hogy többet gyártanak belőle.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Pontiac városában most nyílt meg a General Motors új Performance and Racing Center létesítménye, a megnyitón árulták el az illetékesek, hogy a 69 példányban készített 2016-os évjáratú Chevrolet Camaro COPO gyári építésű gyorsulási versenyautóra több mint 5500 jelentkező volt. Az NHRA Stock és Super Stock kategóriájának megfelelő kialakítással lehet kérni az autót, amelynek megerősítették a karosszériáját és merev hátsó tengelyt kap, a motorja 5,7, 6,2 vagy 7,0 literes V8-as lehet.


Azt nem akarta elárulni a GM, hogy anyagilag megéri-e a gyári építésű gyorsulási versenyautó, azt mondták, hogy több szempontból is érdemes foglalkozni az autóval. Nagyjából a vásárlók fele használja ténylegesen sport-célokra az autóját, a többiek gyűjtők, akik a nullkilométeres autójukat későbbi értékesítés céljából tartják a garázsukban. Az első 2016-os COPO Camaro-t 300 000 dollárért értékesítették a Barret-Jackson cég árverésén, a bevétel a United Way nevű jótékonysági szervezetnek lett átutalva. A GM azért a jövőben se tervezi, hogy évi 69-nél több Camaro COPO-t épít, mivel aki nagyon akar magának ilyen autót, az könnyedén építhet, hiszen minden alkatrész, beleértve a csupasz Camaro karosszériát is, külön-külön megvásárolható.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Több, mint 5500-an jelentkeztek a 69 Camaro dragsterre

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér