2015-ben dobták piacra az Audi R8 LMS GT3 versenyautót, amelynek első frissítésével 2019-re készültek el, most, alig két évvel később pedig újabb jelentős változtatásokat hajtottak végre rajta. Az autó szíve is változik, a Győrben összeszerelt 5,2 literes V10-es továbbra is a szabályok által meghatározott 585 LE teljesítményű (maximális nyomaték 550 Nm), de a 30 mm-rel hosszabb szívócsatornának köszönhetően alacsony és közepes fordulaton nyomatékosabb lett. A szervizintervallum 10 000 km, minden 20 000 km után van szükség felújításra.

A kipörgésgátló több program szerint működhet, amelyek között a kormányon elhelyezett kapcsolóval válthat a sofőr. Az aerodinamikai csomag átalakítása során csökkentették a padlólemez által generált leszorító-erő nagyságát, a nagyobb méretű hátsó szárnyat pedig a lehető leghátrébb tolták – ez fékezésnél jobban uralhatóvá teszi az autót. A légkondicionáló rendszer teljesítményét megnövelték, akár sivatagi körülmények között is képes tartósan hidegen tartani a pilótát. Az Audi R8 LMS GT3 Evo II-es ára adók nélkül 429 000 euró, de átalakítókészletként is megvásárolhatóak az új alkatrészek a meglévő Audi R8 LMS GT3 versenyautókhoz.