Agresszívebb a mostaninál, és az ígéretek szerint sportosabb is lesz Agresszívebb a mostaninál, és az ígéretek szerint sportosabb is lesz

Úgy tűnik, a Subaru nincs megelégedve azzal, milyen ütemben fogy az aktuális Impreza generáció. Hiába a dízelmotor, és a csak elsőkerékhajtású alapváltozat, amióta nincsenek rali-sikerek, az emberek nem tartják sportosnak az autót. Ezen próbálnak meg változtatni a Los Angelesben bemutatott tanulmány alapján, az ugyanis egy igazi sportlimuzint mintáz. Akinek netán kétségei lennének, miről is van szó, annak az Impreza Design Concept név elmond mindent.

Jól néz ki az egyszerű műszerfal Jól néz ki az egyszerű műszerfal

A Legacy orrát még sarkosabbá tették, a tető egy nagy ív az A oszlop tövétől a C oszlop végződéséig, és minden részletet a tökéletességig csiszoltak a szélcsatornában, hogy lejjebb szorítsák a fogyasztást. A tanulmány orrába az új generációs, négyhengeres bokszermotor kétliteres lökettérfogatú, szívó változatát építették, amely a szintén új, fokozatmentes automatikus váltó közbeiktatásával hajtja mind a négy kereket. A belső tükör fölött található a Subaru EyeSight aktív biztonsági rendszer kamerája, amely képes felismerni az autó előtti akadályokat, és szükség esetén beavatkozni az elektronikus aktív biztonsági rendszerek működésébe.

Kétliteres bokszermotort és CVT váltót kapott a tanulmány Kétliteres bokszermotort és CVT váltót kapott a tanulmány