Hollandiában nem olyan megszokott a hó, mint mifelénk, ezért amikor ma havazott egy keveset, rögtön úgy gondolta egy Subaru márkakereskedő, hogy rögtön két autóval is demonstrálja, mire is jó az összkerékhajtás.

A Levorg sérüléséből ítélve a felborult autóba csúszott bele az Outback, amely aztán az oldalára dőlt A Levorg sérüléséből ítélve a felborult autóba csúszott bele az Outback, amely aztán az oldalára dőlt

A Gulperberg nevű, a maga 157 méteres tengerszint feletti magasságával dombnak is nehezen nevezhető hegyet próbálták megmászni egy Outback és egy Levorg kombival, aminek az lett a vége, hogy előbbi az oldalára, utóbbi a tetejére borulva végezte. Az esettel kapcsolatban további részleteket nem tudunk, de abból kiindulva, hogy egy autómentő gond nélkül megközelítette a helyszínt, autóvezetői hibára lehet következtetni. Nem szabad elfelejteni, hogy az összkerékhajtás induláskor sokat, kanyarban keveset segít nekünk, de a megálláskor már nincs előny a többi autóhoz képest – valószínűleg ez utóbbiról feledkeztek meg a holland kalandorok. A képeket Ron Smeetsnek köszönhetjük.

Levegőben lévő kerekekkel vajmi keveset ér az összkerékhajtás Levegőben lévő kerekekkel vajmi keveset ér az összkerékhajtás

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!