A kilencvenes években élte aranykorát Magyarországon a rózsafa-kormány, nem is volt igazi az a Mercedes, amelyben nem ilyen utólagos kormánykerék volt. Nem annyira az esztétika miatt kedvelték az eladók, hanem azért, mert egy sima lakkozás után már látszott, milyen sokat tekerték a volánt, ellentétben a gyári műanyag kormánnyal – a lakkozás meg sokkal olcsóbb, mint például az újrabőrözés.

Szóval már épp kezdtünk megkönnyebbülni, hogy kikoptak a magyar autópiacról az ilyen autók, erre a Porsche visszahozza. Ráadásul nem egyszerű extrafelszerelésről van szó, hanem a Porsche Exclusive egyedi igényeket teljesítő műhely legújabb alkotásáról. Egy Jet Black metálfekete színű 911 Carrera S Cabriolet volt az alap.

Amíg a külsőhöz alig nyúltak, épp csak sötétszürkére fényezték a 20 colos felniket és pirosra a féknyergeket, addig az utastérben már nem fogták vissza magukat a fával: a kormánykerékre, az előválasztókarra, a műszerfalra és az ajtókárpitokra is jutott ebből a természetes anyagból. A fennmaradó részt Espresso színű bőrkárpittal borították, amelybe több helyen is a Porsche pajzsot préselték. A motorhoz nem nyúltak, a 3,0 literes hathengeres biturbó boxer 420 LE/500 Nm teljesítményű. Azt nem árulták el, hogy a Porsche Exclusive mennyit számláz ezért az átalakításért.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások