Nissan motorokkal érkezett meg a Renault Talisman Dél-Koreába

2016. január 18. (hétfő)

A Renault által kifejlesztett középkategóriás autó Nissan szívó benzineseket, cifrább üléskárpitot ás új operációs rendszert kap, mire Samsung SM6 lesz belőle.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Dél-Koreában bemutatkozott a helyben gyártott Samsung SM6-os limuzin, ami nem más, mint az európai Renault Talisman helyi igényeknek megfelelően módosított változata. A formához alapvetően nem nyúltak, de meglepő módon amíg a hűtőrács mintája maradt európai, az eltérő márkajelzés miatt módosították a motorháztetőt (ovális lett a kivágás).


Műszakilag sok helyen módosították a konstrukciót, megtartották az elektronikus lengéscsillapítást, de ezzel együtt is áthangolták a felfüggesztést, kényelmesebbé tették, mert arrafelé luxusautónak pozicionálják a kocsit. Ennek megfelelően új kárpitokat is kapott az utastér, a feláras bőrhuzatnál például nem spóroltak a gyémántvarrással. Fontos változás még, hogy a Samsungban új fejlesztésű operációs rendszert használnak, miközben megtartják az élére állított érintőképernyőt.

A legjelentősebb változás a két új erőforrás, az alap egy 2,0 literes, szívócső befecskendezéses négyhengeres, a következő lépcsőfok egy 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses változat – mindkettő a Nissantól érkezik -, a csúcsot az Európában is elérhető 1,6 literes turbós benzines jelenti, és aki nagyon vágyik rá, az az 1,5 literes dízelmotorral is kérheti a Samsung SM6-ost, amelyből évi 50 ezer darab gyártását és értékesítését tervezik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nissan motorokkal érkezett meg a Renault Talisman Dél-Koreába

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér