A Vörös Zászló autógyár legújabb autója a kifutó A6 padlólemezére épül. Nem példa nélküli a techológia-transzfer a két cég között A Vörös Zászló autógyár legújabb autója a kifutó A6 padlólemezére épül. Nem példa nélküli a techológia-transzfer a két cég között

A First Automobile Works és az Audi kapcsolata régre nyúlik vissza, az Európában már kifutott „szivar” Audi gyártósorait a nyolcvanas években megkapták a kínaiak. Az évek során katonai parádékon használt pompakabriót, nyújtott limuzint is készítettek a karosszériából, az utolsó években pedig már Nissan V6-os (köztük kétliteres is) motorokat szereltek az autó orrába.

Hamarosan az Európában már elbúcsúztatott A6-os gyártósorait kapják meg a kínaiak, akik ezúttal megint a HongQi, magyarul Vörös Zászló nevű luxusmárkájukat szeretnék felfrissíteni az autóval. Úgy tűnik, ezúttal a németek kikötötték, hogy a kínai autón minden látható alkatrészt módosítani kell, hiszen teljesen új karosszériát terveztek, és még az üvegek is újak. Mivel sofőrös luxusautóról van szó, minden bizonnyal megnyújtják az amúgy se csekély tengelytávolságot.

Teljesen új a belsőtér, egyedül az utas előtti fabetét formája utal a német rokonságra Teljesen új a belsőtér, egyedül az utas előtti fabetét formája utal a német rokonságra

Az utastérben is alaposan átrendezték a dolgokat, magasra kiemelték a középkonzol tetején trónoló rádió/navigáció egységet, a kardánalagúton csak az előválasztó-kar maradt. Teljesen új ajtókárpitokat is készítettek, úgyhogy ezúttal tényleg csak műszaki alapnak veszik át az Audi A6 padlólemezét a kínaiak.

Minden egyes karosszériaelem - az ablakokat is beleértve - egyedi a HongQi C131-esen, a tengelytávolságot megnyújtották Minden egyes karosszériaelem – az ablakokat is beleértve – egyedi a HongQi C131-esen, a tengelytávolságot megnyújtották