Annyira megtetszett a Porschénak a horvát Rimac Automobili cég teljesítménye, hogy időközben már 15,5%-ra növelte a tulajdonrészét a vállalkozásban. De nem csak ezzel segíti a mintegy 600 fős – túlnyomórészt elektromos hajtást fejlesztő mérnökök – munkáját, hanem a rendelkezésére álló infrastruktúrával is, a Rimac C_Two néven bemutatott új szuperautót például a stuttgarti gyártó tulajdonában lévő Nardó pályán tesztelik.

A korábban bemutatott prototípushoz képest nagy változásra nem számíthatunk, tehát 1915 lóerős rendszerteljesítményre képes a négy villanymotor, a rendszernyomaték 2299 Nm, az akkumulátor pedig 120 kWh kapacitású és különösen gyors teljesítményleadású – a hírek szerint 1,85 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra lesz képes a gép. Most épp a hajtáslánc finomhangolását végzik Olaszországban, a jövő év elején várható a szériaváltozat bemutatása – azt már korábban elárulták, hogy megváltozik a Rimac C_Two neve. Kérdés, hogy a Porsche a nevére veszi-e a gépet, amely a Taycan mellett az elektromos átállásának egyik úttörője lehet.