Lépcsős Civic - Európának

2011. augusztus 4. (csütörtök)

Kicsit megpiszkálták a lépcsős hátú Honda Civic megjelenését, az autó az ötajtóssal együtt Frankfurtban mutatkozhat be.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A lépcsős hátú karosszériával megáldott Honda Civic egy ideje már kapható az Egyesült Államokban, de most megvannak az első fényképek az európai változatról.


Oldalról nézve a borostyán irányjelzők hiánya tűnhet fel a lépcsős hátú Civicen Oldalról nézve a borostyán irányjelzők hiánya tűnhet fel a lépcsős hátú Civicen
Csak minimálisak a különbségek az amerikai modellhez képest, kicsit más az első lökhárító formája, új betétet kapott a hűtőrács, a fényszórók melletti irányjelzők nem borostyánszínűek, hanem fehérek. Hátul még ennyi eltérés sincs, a nem-amerikai modellen a lámpákat egy apró betéttel átnyúlnak a csomagtér-fedélre. A hibrid változat továbbra is csak a lépcsős hátú karosszériával lesz elérhető.

Átlóg a hátsó lámpa a csomagtér-fedélre Átlóg a hátsó lámpa a csomagtér-fedélre

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Lépcsős Civic - Európának

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér