Ötszáz darabot készít csak a Porsche a 911-es sorozat legújabb csúcsmodelljéből, a négyliteres boxermotorral szerelt GT3 RS 4.0-ból.

Spártai a 911 GT3 RS 4.0 belseje Spártai a 911 GT3 RS 4.0 belseje

Az autó lényegében nem más, mint a 911 GT3 RSR nevű versenyautó utcai változata, és mint ilyen, először kapja meg a nagyobb motort. A főtengely cseréjével jön össze a négyliteres lökettérfogat, a kovácsolt dugattyúk hajtókarját titániumból készítik. Módosítják a szívósort, a kipufogórendszert és a motorvezérlést is, az eredmény várhatóan 500 lóerős teljesítmény – ami a négyliteres szívómotornál 125 lóerős literteljesítményt jelent.

Csak hosszában állíthatóak az ülések Csak hosszában állíthatóak az ülések

Az autó tömegét a GT3 RS-hez képest tíz kg-mal sikerült csökkenteni, a kisebb méretű hátsó szárny csökkenti a légellenállást, miközben a korábbinál több leszorító-erőt termel. A 100 km/órás sebességet 0,1 másodperccel hamarabb éri el az autó, mint a 911 GT3 RS, de a Nürburgringen már hat másodperc az előnye. Ezek azonban mind csak becslések, mivel a hivatalos bemutatkozás még nem történt meg – pár napon belül várható.

Kisebb a szárny, de nagyobb leszorítóerőt termel Kisebb a szárny, de nagyobb leszorítóerőt termel