Karamboloztak a Honda CR-V prototípussal

2011. július 28. (csütörtök)

Az Egyesült Államokban törték össze az erősen álcázott Honda CR-V prototípust – egy áldozat képei.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A vétlen fél szenvedte el a legsúlyosabb sérüléseket abban a balesetben, amelyik nemrég történt az Egyesült Államokban egy álcázott Honda CR-V prototípus részvételével.


Még a mentőautóból is fényképezett a vétlen áldozat Még a mentőautóból is fényképezett a vétlen áldozat
Nem tudni pontosan, melyik sofőr volt a hibás a csúcsforgalomban, a képeket a vétlen fél – amelyik elé odapördült a Honda CR-V prototípus – készítette, az egyik kép a mentő belsejéből kifényképezve készült. A Honda sofőrje még ilyen körülmények között is figyel arra, nehogy fényképeket tudjanak készíteni a bámészkodók az autó belsejéről.

Szabadidő-autó szabadidő-autó hátán a tömeges karambolban, bal oldalon az új Honda CR-V orra Szabadidő-autó szabadidő-autó hátán a tömeges karambolban, bal oldalon az új Honda CR-V orra

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Karamboloztak a Honda CR-V prototípussal

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér