Íme a Volkswagen új zászlóshajója. Nem vicc, rá is írják!

2016. január 4. (hétfő)

Kínában az új Passat csúcs-felszereltsége Flagship, azaz zászlóshajó névre hallgat. Több króm, több fa.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A jelenlegi helyzetben nem igazán tudni, megkoronázza-e a közeljövőben a Phaeton második generációja a Volkswagen márka kínálatát, a tervek szerint akkumulátoros-elektromos luxusautó ideális lenne a TDI-botrány miatt megtépázott márkaimázs javítása szempontjából, de nagyon drága az autó, úgyhogy semmit nem vehetünk biztosra. Kínában addig is elkészítették a márka zászlóshajóját, ami nem más, mint a Passat egy új felszereltsége.


A Shanghai Automotive Industry Group-pal közös VW-leányvállalat kínálatában jelenik meg hamarosan a Passat Flagship felszereltsége, amely kívülről egy, még több krómot tartalmazó hűtőrácsról ismerhető fel a legkönnyebben, hasonlót használ az észak-amerikai Passat is, csak ott nem terjed ki a krómkeret a fényszórókra. Hogy senki ne tévedjen, a két első sárvédőn elhelyezik a Flagship feliratot is, és csak itt választhatóan a kétszínű, 18 colos felnik.

Az utastérben is vannak változások a hétköznapi Passathoz képest, leginkább az, hogy mindenfelé vékony krómcsíkot helyeztek el, még a kormányt is áttervezték annak érdekében, hogy oda is jusson a csillogó díszből. Amúgy extrák nincsenek, hiszen alapáron minden benne van az autóban: légtisztító-berendezés (Kínában ez szó szerint létfontosságú), első-hátsó ülésfűtés, szellőztethető első ülések, változó lengéscsillapítás, sávelhagyás-figyelő, elektromos nyitású csomagtérfedél. Van egy exkluzív elem is: az első ülések támlájából kihajtható fa asztallap.

A csomagtérfedélen olvasható 380 TSI felirat Kínában a 2,0 literes, 220 lóerős TSI-motor jelölése, ezen kívül az 1,4 literes TSI (150 LE), az 1,8 literes TSI (160 vagy 180 LE) és a kínálatot megkoronázó, 3,0 literes V6-os szívómotor (250 LE) lesz választható, azaz a SAIC-VW által az új Passathoz kínált összes motorral kérhető a Flagship felszereltség.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme a Volkswagen új zászlóshajója. Nem vicc, rá is írják!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér