Azt már tudjuk, hogy a Daimler a Renault-val közösen fogja hasznosítani a következ Smart padlólemezét, a Frankfurtban érkező forvision névre keresztelt tanulmány azt is elárulja, hogy a vegyiparban tevékenykedő BASF is kiveszi a részét a fejlesztésből.

Az autó nem csak formailag, de technológiailag is megelőlegezi a valamikor 2012-ben bemutatandó harmadik Smart generációt, márpedig a tanulmány olyan megoldásokkal rendelkezik, mint a műanyagból készült, az alufelninél darabonként 3 kg-mal könnyebb felnik, vagy a karbonból készült biztonsági ketrec és ajtók, ami az acélhoz képest 50, alumíniumhoz mérten 30 százalékkal alacsonyabb tömeggel rendelkeznek.

Modernebb és kevésbé szürke a jelenleginél a belső tér Modernebb és kevésbé szürke a jelenleginél a belső tér

Azt nem árulták el, mindezek közül mi fog ténylegesen megvalósulni a sorozatgyártásban, talán maga a hajtás. Utóbbi a Smart által nemrég bemutatott legújabb generációs elektromos hajtás, kiegészítve a tetőpanelbe rejtett napelemekkel.

Műanyag utascellát és felniket kapott a Smart forvision tanulmány. Eljut a sorozatgyártásig? Műanyag utascellát és felniket kapott a Smart forvision tanulmány. Eljut a sorozatgyártásig?