Minimális külső változásokra kell számítani a felfrissített BMW 3-as GT esetén, átrajzolták az alap lökhárítót, szériaként adják a LED-es fényszórót, kicserélték a szintén LED-es hátsó lámpát; az M Sport csomagos változatnál már nem változtak a lökhárítók. Utóbbinál már Estoril-kék fényezés is rendelhető, egyébként két új szín van a választékban.

A belső térnél a korábban kritizált minőségérzetet akarták javítani, ennek érdekében extra króm került a szellőzőnyílások köré, új dekorbetétek választhatóak, a feláras kárpitok között új színek jelentek meg. Javítottak a kapcsolók megjelenésén és működésén, új kijelzőt kapott a légkondicionáló, és a szórakoztató-elektronikai berendezés is új generációs, javított kütyücsatlakozási lehetőségekkel és egyszerűsített menüvel.

Módosított motorokat kap a 3-as GT, három benzines (20i, 30i és 35i) és öt dízel (18d, 20d, 25d, 30d, 35d) közül lehet választani, igazán csak középső, 224 lóerős, 2,0 literes biturbó dízel az új. Változattól függően 4,5-13,8 százalékkal csökkennek a szabványos fogyasztások, ami a motorleállító, a fékenergia-visszatermelés, az elektromos hajtású kiegészítő berendezések és az ECO PRO üzemmód optimalizálásának köszönhető.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!