Ezer lóerő 190 000 euróért

2012. július 23. (hétfő)

Mindössze három darab Lotec TT 1000 készült, amelyből most eladó az egyik.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A Bugatti EB 16.4 Veyron még csak kósza gondolatként se létezett Ferdinand Piëch fejében, amikor a német Lotec elkészítette a saját, 1000 lóerős szuperautóját. A tuningcég a váz kivételével semmit nem hagyott meg az eredeti Ferrari konstrukcióból.

A cikk a hirdetés után folytatódik

A kiindulási alapot a Ferrari Testarossa jelentette, amelynek 180 fokos hengerszögű V12-es motorját két turbófeltöltővel látták el, aminek köszönhetően 999 lóerőre emelkedett annak teljesítménye. És itt most egy 1989-ben megalkotott autóról beszélünk, akkoriban ugye még az ABS-nek is örülni kellett, nemhogy az ESP-nek...

A karosszériát is átépítette a Lotec, nem egyszerűen leborotválta az oldalsó légbeömlőt, hanem tetőtől talpig saját, karbon/kevlár karosszériát készített hatalmas méretű hátsó szárnnyal, aminek köszönhetően hátulról nézve megszólalásig hasonlít a Ferrari F40-re az alkotás. Csak épp jóval gyorsabb annál. Persze egy ilyen szuperautó akkoriban nem volt olcsó, 1,2 millió német márkát kértek érte, ennek tükrében nem csoda, hogy mindössze három darabot tudtak belőle értékesíteni. Ezek közül kínálják most eladásra az egyiket, meglehetősen jó áron, „mindössze” 189 000 eurórért.

Azonban az új tulajdonosnak jó vastag pénztárcával kell rendelkeznie, az alig 12 000 kilométeres futásteljesítménnyel rendelkező autón 500 kilométerrel ezelőtt tették rendbe az erőforrást röpke 90 000 euróért, az ilyen kiadásokra számítani kell, hiszen egyedi AP fékrendszer, kuplung van az autó alatt. Utóbbiak igen gyorsan fogynak, ha a tulajdonos próbálgatja a Lotec TT 1000 tudását, ami 4,1 másodperces 100-as sprintet és 370 km/órás végsebességet jelent.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ezer lóerő 190 000 euróért

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo, BMW R 1200 GS Adventure
  • Vezettük: Citroën C4 Cactus és Citroën C1, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Tanácsadó: Gondok az olajnyomással
  • Haszonjármű melléklet: Peugeot Boxer, Renault Trafic, Mercedes Sprinter, Setra S 515 HD, Renault Trucks C és K sorozat, Ford Transit Courier, Nissan e-NV200, Opel Vivaro, Iveco Daily, Fiat Dobló Cargo 1.6 Mjet Maxi XL, Fiat Ducato 2.3 Mjet 150 MH2

Aktuális: Auto Bild 2014. július-augusztus

Autó-Motor aktuális címlap
  • Összehasonlítás: Kompakt ötajtósok: Ford Focus 1.6 TDCi, Opel Astra 1.6 CDTI, Peugeot 308 1.6 e-HDi, Renault Mégane 1.5 dCi Stop&Start, Volkswagen Golf Blue TDI. Prémium szabadidő-autók: Audi Q5 3.0 TDI Clean Diesel quattro S tronic, Mercedes GLK 350 CDI 4Matic, Porsche Macan S Diesel
  • Vezettük: Citroen C4 Cactus, Jeep Cherokee, Volkswagen Caddy Kombi 2.0 TDI DSG 4Motion
  • Exkluzív: Leyat Hélica propellerautó
  • Technika: Volkswagen Passat B8
  • 100 000 km: Volvo V60 D2 DRIVe

Időjárás

Budapest

zivatar
27 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?