Ez a világ legjobb szuperautója

2012. szeptember 19. (szerda)

A McLaren szerint nem kell majd magyarázni ezt az állítást, ha piacra dobják az autót.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még fejlesztik egy ideig a McLaren új szuperautóját, addig is a Párizsi Autószalonon megmutatnak egy lényegében sorozatgyártásra érett autót a nagyközönségnek a britek. Azt még elárulták a P1 elnevezésű gépről, hogy jövőre mutatják majd be a végleges változatot, és egy éven belül megvásárolható lesz.


Ron Dennis szerint ötven év közúti- és versenyautó építés tapasztalatát sűrítik bele az autóba, amely legalább annyira forradalmi lesz, mint a húsz évvel ezelőtti McLaren F1 – ami a világ első, karbonból sütött utcai autója volt.

A tanulmányautó-státuszból kifolyólag semmilyen műszaki részletet nem árul el a McLaren, de a jól értesült források szerint a karosszériához hasonlóan a technika is az MP4-12C típuson alapul, de azért csavartak rajta egy keveset. A 3,8 literes, biturbó V8-as teljesítményét 625-ről 803 lóerőre növelik, és ehhez még hozzájön úgy 160 lóerő egy KERS-szerű hibrid hajtásból. A számok már csak azért sem véglegesek, mert a britek valószínűleg megvárják a Ferrari új szuperautóját, és kicsivel a fölé lövik majd be a végleges teljesítményt.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ez a világ legjobb szuperautója

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/2-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Harley-Davidson Iron 883
  • Teszt: Opel Adam S, DS 4 Crossback 1.6 BlueHDi, Kia Ceed Kombi 1.6 CRDi DCT és Ceed 1.0 T-GDi GT Line, BMW X1 xDrive25d, Ford C-Max 2.0 TDCi 170 Powershift, Volvo S60 Polestar
  • Időszerű: Új típusú műszaki vizsga, új gépjárművek értékesítése 2015-ben
  • Extra: Detroiti évfordulók
  • Tuning: Audi S4 Cabrio Leder Art, kasztniszélesítés

Időjárás

Budapest

erősen felhős
14 °C
5 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér