Továbbra is létraalvázra épül a Jeep Wrangler, de teljesen újratervezték a felfüggesztését, és az új megjelenést már alumínium lemezekből valósították meg. Ezzel bő fél mázsás tömegcsökkentést értek el, ami a fogyasztás csökkentésénél előnyös. Szintén utóbbinak tudható be, hogy a feláras, 2,0 literes 268 lóerős turbómotor rögtön 48V-os lágy-hibrid technológiával jön, maximális nyomatéka 400 Nm.

Utóbbi alapján is megéri a felárat, hiszen az alapáron kínált, 3,6 literes V6-os szívómotor ugyan lóerőben többet, egészen pontosan 285-öt tud, a maximális nyomatéka „csak” 353 Nm. A váltó mindkét esetben 6 fokozatú, kézi kapcsolású vagy 8 fokozatú automatikus, később még V6-os turbódízellel bővítik a választékot.

Első körben három- és ötajtós személyautóként lesz megvásárolható a Wrangler, rögtön háromféle tetővel: hardtop, kiszerelhető tetőpanelekkel rendelkező kabrió, illetve gombnyomásra nyitható vászontetős. Újra lesz Rubicon nevű terepjáró kivitel, elektronikusan oldható stabilizátorokkal, 33 colos terepgumikkal, Dana 44 tengelyekkel és megnövelt hasmagassággal. Az utastérben alapfelszerelésként adott érintőképernyős fejegység (5, 7 vagy 8,4 colos képátló) jelenti a legnagyobb változást, illetve 2 szivargyújtó- és 2 USB töltési lehetőség is van.