Dögös lett a Pro_ceed

2012. szeptember 13. (csütörtök)

Párizsban mutatja be kompakt autójának legsportosabb változatát a Kia.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ezúttal sokkal szabadabban dolgozták meg a Kia Pro_ceed karosszériáját a Kovács Miklós irányítása alatt dolgozó formatervezők, mint az előd esetén. És a hecc kedvéért a hűtőrácsot is kiegészítették egy olyan kis króm bajusszal, ami a 3-as BMW-t juttatja az ember eszébe.


Sportosabb tehát az első lökhárító, laposabb a tető, teljesen egyedi a megjelenés hátulról nézve, és mindezt akár kétszínű, fekete-szürke fényezésű könnyűfém felnivel is kombinálhatjuk. Nem rossz.

A műszaki tartalomról egyelőre nem tudunk semmit, de várhatóan az ötajtós/kombi meglévő erőforrásaival indul majd a Kia Pro_ceed forgalmazása 2013 második negyedévében. Később várható az 1,6-os, 200 lóerő körüli teljesítményű benzines turbómotor is – ezt várhatóan egy kicsit visszafogják majd, nehogy a Hyundai Velostertől csábítson el vásárlókat az autó.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Dögös lett a Pro_ceed

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/3-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Suzuki Celerio 1.0 AT, Nissan Juke Nismo RS, Ford Focus ST 2.0 TDCi Kombi és Focus ST 2.0 EcoBoost, Mitsubishi L200 2.4 DI-D Double Cab
  • Vezettük: Kia Sportage, Toyota RAV4 Hybrid, KTM 1290 Super Duke R
  • Járműtechnika: BMW 225xe és 330e
  • Tanácsadó: Kopogó kormánymű javítása
  • Gyorsasági motoros GP: Tesztriport

Időjárás

Budapest

gyenge eső
11 °C
2 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér