Amíg az Egyesült Államok vásárlói mattfekete színnel búcsúztak a BMW M3-as aktuális generációjától, addig mi itt Európában egy tényleg különleges autót kapunk. A BMW M3 CRT úgy néz ki, mint a hétköznapi változat, azonban a karbon fokozott használatának köszönhetően többet tud annál. Mármint kevesebbet.

A BMW M3 Carbon Racing Technology elnevezésű változat csak négyajtós, lépcsős hátú karosszériával érhető el. A motorháztető, az első és hátsó spoiler készül szénszál erősítésű műanyagból, ennek, és néhány egyéb extrának – illetve azok elhagyásának – köszönhetően 45 kg-mal könnyebb a CRT, mint a normál kivitel. Mindehhez az M3 GTS 4,4 literes, 450 lóerős teljesítményű V8-asát párosítják, illetve az M DCT dupla kuplungos váltót.

Csak kétszemélyes a hátsó üléspad - de legalább van oldaltartás Csak kétszemélyes a hátsó üléspad – de legalább van oldaltartás

A 100 km/órás sebességet 4,4 másodperc alatt éri el a CRT, ami fél másodperccel jobb, mint a szériaváltozat. A végsebességet nem korlátozza elektronika, így akár 290 km//órával is száguldhat az autó. A BMW 67 darabot készít az M+ CRT-ből, darabját 130 000 eurós áron kínálja Németországban.

45 (!) kg-mal csökkentették az M3 tömegét, és erősebb motort is kapott. Villámgyors lett a BMW M3 CRT 45 (!) kg-mal csökkentették az M3 tömegét, és erősebb motort is kapott. Villámgyors lett a BMW M3 CRT