Okosan álcázta a közúton futó Fabia-prototípusokat a Škoda, a főbb éleket megváltoztató betéteket a karosszéria színére fényezték, aminek hatására az ember azt hihette, hogy a kész autót látja, amit nem is nagyon próbálnak titkolni.

Ehhez képest a többi márkatársához viszonyítva sokkal jobban megformált oldalfalat látunk az első vázlaton, a fényszóró formáját is igyekeztek megváltoztatni; az adott keretek között mindent megtettek annak érdekében, hogy könnyen megkülönböztethető legyen a Fabia a Rapidtól. Annál egy fél számmal lesz kisebb az új kisautó, 3,99 méteres hosszról, 2,47 méteres tengelytávolságról és 330 literes csomagtérről beszélnek a jól értesült források. Műszakilag egyébként kitart az eddigi padlólemez mellett a Škoda Fabia, a motorok is várhatóan ugyanazok lesznek, amelyek a VW Polo modellfrissítésekor bekerültek a német kisautó motorterébe.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!