A Maybach-sofőr nem tud vezetni. Egyik sem!

2016. március 29. (kedd)
Két Maybach koccant egymásnak Moszkvában, mindkettő sofőrje szabálytalankodott, de az egyik még béna is volt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Március 24-én az orosz bankszövetség székházában tartottak megbeszélést, az alábbi rövidke videó akkor készült, amikor a résztvevők sofőrjei már letették a főnököt, és most éppen kihajtanak az utcára, hogy parkolóhelyet keressenek.


Az egyik Maybach a megállni és várakozni tilos táblát figyelmen kívül hagyva várakozik, a másik meg épp kihajtana a kapun, azonban egy, ott szabályosan parkoló autó miatt nagyobbra kell vennie az ívet. Annyira a jobb hátsó ajtót figyelni, hogy a kocsi orrát már nem nézi, és nekikoccan a tilosban várakozó másik Maybach-nak. Természetesen rendőrt hívtak, aki azon kívül, hogy megállapította a koccanást okozó felelősségét, a másik Maybach sofőrjét tilosban parkolás miatt 3000 rubelre büntette. Kár, hogy a videót nem nézték meg, mert akkor a biztonsági öv nem viselése miatt is kioszthattak volna egy bírságot...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Maybach-sofőr nem tud vezetni. Egyik sem!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér