Ahol forgalmazzák, ott nagyon sikeres a Nissan E-Power elnevezésű elektromos hajtása, ennél egy benzinmotor tölti a puffer-akkumulátort, ami aztán a kerekeket hajtó villanymotort ellátja, feltölteni csak benzinnel kell az autót. A második generációs hajtás nemsokára debütál a kínai piacra gyártott Sylphy limuzinban, a teljesítményelektronika mérete 40%-kal, tömege 33%-kal csökkent, és a belső égésű motor termikus hatásfoka is eléri az 50%-ot.

A Nissan Sylphy E-Power esetén egy 1,2 literes háromhengeres benzines termeli az áramot, ennek teljesítménye 72 lóerő, az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 136 lóerő – ezt csak addig tudja, amíg a puffer-akkumulátorban van elég energia –, a szabványos cikluson 4,1 l/100 km-es fogyasztást mértek. Nem csak az autót, de az E-Power hajtást is a Dongfeng Nissan gyártja.