Nem panaszkodhat az Audi, a piacon sikeres az Audi Q3-as, amelynek a kínálatát a sportos irányba vitték el a Sportback karosszéria és az RS modell megjelenésével. Azonban könnyen lehet, hogy nem állnak meg itt a fejlesztők, és akár vászontetős kivitelt is készítenek a kompakt szabadidő-autóból. Ne feledjük, az előző A3 Cabriolet és a Golf Cabriolet vászonteteje megegyezett, a VW kínálatában pedig van már MQB-alapot használó kabrió a T-Roc alapján.

A BMW még csak építi a gyárát Debrecen mellett, de azért bekerült már idei összeállításunkba. A legújabb tanulmányok alapján hamarosan óriási méretű vesékkel jönnek majd a bajor márka sportmodelljei, a koronavírus-járvány szállítja a megoldást azoknak, akiknek ez nem tetszik: óriási méretű arcmaszkkal lehet eltakarni a veséket.

A Mercedes-Benz kifejezetten a helyi, kecskeméti igényekre fejleszti legújabb sportmodelljét, a megnövelt hasmagasságú felfüggesztéssel és ballonos gumikkal szerelt Mercedes-AMG A 160d különösebb fennakadás nélkül veszi a tanyavilágban található földutakat, a 95 lóerős dízel pedig takarékos is – azonban már nem üzemeltethető szőkített HTO-val; valamit valamiért…

Az Opelnél végre belátták a formatervezők, hogy tényleg tarthatatlan a túlságosan keskeny és magas karosszériával rendelkező Crossland X megjelenése, ezért tanulva a Suzuki kilencvenes években a WagonR modellen végrehajtott manőveréből, 20 centivel kiszélesítik a karosszériát. Nemcsak a megjelenés lesz harmonikusabb ezáltal, de az utasoknak is több hely jut – no meg a típusnévnek is, hiszen bőven jut hely Crossssland X-nek.

A Suzuki tovább mélyíti a Toyotával megkötött stratégiai partnerségét, és a hírek szerint teherautóként megmaradó Jimny mellé piacra dobja a Hiluxból készített Húzzukki-t. A név arra utal, hogy ez egy olyan rendes terepjáró, amivel a dagonyában elakadt szabadidő-autókat lehet kimenteni.