Országok szerinti lebontásban a legjelentősebb kiszállítás-növekedést 2006-ban az Egyesült Királyság produkálta (+15,5%, 32 844 darab). Az Egyesült Királyságot Olaszország követi 33 418 kiszállítással, majd Portugália következik (12 075 darab, 10,3 százalékos növekedés). Abszolút adatokat tekintve a kiszállítások emelkedése csaknem 20 százalékos a Cseh Köztársaságban (2366 darab), míg Németország, a SEAT második legfontosabb piaca a hazai piac után 2,5 százalékos növekedéssel 51 367 darabbal zárta az évet.

Spanyolországban, ugyanezen periódust tekintve a SEAT kiszállítások a 2 százalékos általános piaci visszaesésnek megfelelően alakultak az ANFAC (Spanyol Autó és Haszonjármű Gyártók Egyesülete) szerint. A SEAT összesen 146 515 autót szállított ki, így jelenleg a harmadik legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező gyártó Spanyolországban (9,7%), csak úgy mint 2005-ben.

A SEAT elnöke, Erich Schmitt elégedettségét fejezte ki az előző év teljesítményével kapcsolatban. „Célunk, hogy a kereslet élénkülésének kihasználásával meghódítsuk vevőink szívét és lelkét a következő években, ezzel is folytatva a korábbi trendet. „

Modellek szerinti bontásban kitűnik, hogy a Leon produkált rekordeladásokat. Ez durván 110 000 kiszállított modellt jelent, a növekedés rátája pedig 194 százalék. A Leont az Ibiza követi csaknem 4 százalékos növekedéssel, azaz 184 375 darab kiszállított autóval. Az Ibiza szegmensének vezető modellje Spanyolországban, összességében pedig a harmadik legkedveltebb modell.