Koncentrált vezetési élményt nyújt a vezetőnek és utasának a Seat Ibiza megskalpolásával megszületett, a Wörtherseetour találkozón bemutatkozó Cupster, amelynél minden olyan dologtól megszabadultak, ami csökkenti az élvezetet.

Spanyolországban sokat süt a nap, úgyhogy a tető hiánya senkinek nem fog feltűnni, ahogy a hátsó ülések törlésével is csak a felesleges ballaszttól és az idegesítő bekiabálásoktól szabadultak meg. Nem egyszerűen az utastér fölött távolították el a tetőt, hanem az övvonal magasságában elvágták az összes oszlopot, úgyhogy jobban teszi  vezető, ha nagyon figyel a hirtelen manőverekre, borulás esetén az a pár centi üveg, ami a szélvédőt helyettesíti, és a kis bukókeret-csökevények nem védenek sokat.

Ezen pedig az se változtat érdemben, hogy a gyári első ülésekhez képest 8 centivel lejjebb vitték az ülőlapokat; ez a menetszél ellen hatásos. Az erőátvitelhez már nem nyúltak, az orrban az 1,4 literes kompresszoros-turbós négyhengeres dolgozik 180 lóerővel, a váltó dupla kuplungos robotizált. Az utastérben a legnagyobb újításként a kormány bőrözése említhető, itt olyan speciális kezeléssel látták el az állati bőrt, hogy annak nem csak a felülete, de egész szerkezete tartalmazza a színezést, azaz nem nagyon látszik rajta a kopás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!