Könnyen lehet, hogy a végén még az itt látható Fiat 500X Chicane és Mobe autók (vagy legalábbis azok alkatrészei) bárki számára megvásárolhatóak lesznek, hiszen az átépítéseket a Mopar szakemberei végezték, és ezek után már csak a megfelelő kereslet kell ahhoz, hogy a tuningalkatrészek bekerüljenek a gyári tartozékok közé.

A gyár saját bevallása szerint is túlméretesek a Chicane-re szerelt 20 colos felnik, de hát egy városi használatra szánt, leültetett autónál ez a minimum. Különben is, a kerékjáratokban kényelmesen elfértek ezek is. A karosszéria spoilerkészletét kifejezetten ehhez az autóhoz csinálták meg, tehát ez jelenleg – még? – nincs a Mopar katalógusban, de a belső térben alkalmazott mintegy 100 kiegészítő onnan származik, beleértve a küszöbborítást, a padlószőnyegeket, a sportpedálokat vagy épp a csomagrögzítő-rendszert.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ami a külsőhöz hasonlóan egyedi, az az üléseket borító Katzkin bőr, a rengeteg kék szín és az egyébként krómosan csillogó díszek feketére fényezése. A futóművön kívül annyi a változás a műszaki tartalomban, hogy a katalizátort követően nagyobb átmérőjű a kipufogó, a 2,4 literes benzinmotor 9 fokozatú automatikus váltón keresztül hajt.

A Mobe esetén nem rontottak a terepjáró-tulajdonságokon, de nem is javítottak rajtuk érdemben, hiszen a gyári kereket megtartották, épp csak ezüst helyett szürke-kék színű a 18 colos felni. Manapság a szörfösök már nem hajtanak rá a fövenyre, a kiépített pakolóban támasztják le autójukat. A karosszéria átalakítása jelen esetben a sporteszköz fogadására felkészített tetőcsomagtartón kívül csak grafikát jelent. Belül gumi padlószőnyegek és csomagtér-borítás, valamint bővített tartalmú EÜ-doboz jelenti a változást a feltűnő színek használata mellett.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!