A Singer épp most lépett át a turbókorszakba, de úgy tűnik bőven van még igény szívómotorral szerelt modernizált 911-esekre is, így a korábban a Singernek is műszaki segítséget nyújtó brit Tuthill műhely most piacra dobta a 911 K elnevezésű autóját. Ennél a szükséges minimumra korlátozódik a kényelmi felszerelések listája, egyébként meg amit csak lehetett, karbonra cseréltek, így sikerült például egészen 850 kg-ra levinni az autó már folyadékokkal feltöltött tömegét, ami nagyjából harmadával marad el a gyári értéktől.

Ehhez olyan trükköket is bevetettek, hogy a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó házát magnéziumból készítik, titániumból állítják össze a bukókeretet, karbon keresztmerevítőket építenek a padlóba, ami 15 colos Fuchs-felninek tűnik, az karbonból sütött keréktárcsa, vékonyabb üvegeket szerelnek be. A 6 hengeres szívó boxermotor különösen rövid löketű főtengelyt kap, így a leszabályozási fordulat eléri a 11 000/percet – ehhez olyan fordulatszámmérőt tettek a műszeregység közepére, amely 12 000/percig van skálázva –, teljesítményadatot nem közöltek a hengerenként 4 szelepes erőforráshoz. A megszállott – és tehetős – autóvezetőknek szánt Tuthill Porsche 911 K-ból szigorúan korlátozott számban készítenek majd néhány példányt, a vételárat nem árulták el.